2009. július 26., vasárnap

Zöld smoothy

A mai smoothy készítésének több oka is volt:
1) még mindig volt kivim itthon,
2) későn kezdtem neki az ebéd készítésének és addig is valami alternatívát szerettem volna készíteni a férjemnek,
3) tele van sok-sok vitaminnal, ami mindig jól jön, főleg télen (itt az van),
4) úgy belejöttem a smoothyk készítésébe, hogy nehéz leállni :)

Hozzávalók 2 adaghoz:
4 db narancs
3 db kivi
2 db alma
1 db körte

Az almát, körtét kimagozzuk és a kivikkel együtt megpucoljuk őket. Minden gyümölcsöt kisebb darabokra vágunk és beledobjuk a turmixgépbe. Az almát én nyolcadokra vágtam, majd nagyobb vékony szeletekre, mert viszonylag kemény volt. A narancsok levét kifacsarjuk és a jó rostos lét szintén beleöntjük a turmixgépbe. Az egészet kb. 30 másodperc alatt jól összeturmixoljuk.
Tálalható :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...