2009. június 2., kedd

Tonhalas paradicsomos tészta

Az utolsó recept pedig, mint említettem, saját kreálmány. Igazán nem nagy kunszt, szerintem ezernyi hasonló recept van, úgyhogy nem találtam fel vele a spanyol viaszt. Viszont hátha van még, aki nem ismeri. Annyit még, hogy ez egy fokkal egészségesebb étel, mint az előző, hisz a tonhal tele van Omega-3-mal, a konzervekből pedig olyanokat szoktam venni, amikben nincs tartósítószer.

Tonhalas paradicsomos tészta

Hozzávalók (2 adag + maradék)

1 olajos tonhal konzerv, 1 szeletelt paradicsom konzerv, néhány gerezd fokhagyma, egy marék olivabogyó, bazsalikom, bors, tészta 2 fő részére, parmezán

A tészát lobogó sós vízben felteszem főni. A tonhalat az olajos páccal együtt beleöntöm egy seprenyőbe és az egészet felmelegítem. Amikor már serceg, hozzáadom a tisztított és apróra vágott fokhagymát. Hagyom, hogy az egész egy kis színt kapjon, majd hozzáöntöm a szeletelt paradicsomot és az olivabogyót. Amikor a tészta már majdnem kész, a mártáshoz hozzácsapom az apróra vágott bazsalikomot (használhatsz szárítottat is) és az egészet egy kicsit megborsozom. A tésztát leszűröm, tálba teszem és az egészhez hozzákeverem a kész mártást. Parmezánnal tálalom.

Tonhalas paradicsomos tészta 001 Tonhalas paradicsomos tészta 004

Ennyi a recept, láthatóan nagyon egyszerű. Amikor a receptet azzal kezdem, hogy a tésztát felteszem főni, akkor tényleg azzal kell kezdeni. A spagettinek általában 8 perc elegendő, hogy al dante megfőjön, közben a mártás kényelmesen elkészül. Mint látható, ehhez a recephez könnyű a hozzávalókat otthon tartani. Ha épp nincs olivabogyót, persze el is hagyhatod. Mi nagyon szeretjük és gyakran veszünk. Nagyon laktató étel, én mindig ugyanannyi tésztát főzök magunknak, ebből mégis kevesebbet ettünk, holott tényleg finom.

Legközelebb már karácsonyi sütemények jönnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...